Képzéseim

Értékesítési képzéseim

Végfogyasztói értékestés

Végfogyasztói kereskedelmi alapismeretek. A vásárló kiszolgáláshoz kapcsolódó értékesítési folyamatok áttekintése, lépésről, lépésre, a vásárló üzletbe lépésétől a pénztártól történő távozásáig. 

Ezek többnyire technikai jellegű lépések, amik a kiszolgálási folyamat megértésére irányulnak, és a munkavégzés pontosságát segítik, illetve a vásárló biztonságát garantálják. Ha a vásárló biztonságban érzi magát, vásárolni fog.

Végfogyasztói értékesítési kommunikáció

Az évek alatt több ezer értékesítési párbeszédet láthattam közelről. A helyzet az, hogy nagyon ritkán tapasztalok igazi párbeszédet, amikor közelednek az álláspontok. A vásárlóval sokféleképpen tudunk beszélgetni. De milyen egy jó párbeszéd? 

Ezen a képzésen megvizsgáljuk, hogy a két ember közötti kommunikáció mitől válik mindkét fél számára eredményessé. Ezt később, szükség szerint gyakorlatba is átültetjük.

Vállalkozások közötti értékesítés, b2b

Ez a képzés a vállalkozások közötti kereskedelem alapismereteiről szól. Amikor a cégünk vásárlója egy másik cég, akkor egészen más az értékesítési stratégia. 

A másik cég lehet társaság, közintézmény, vagy akár egyéni vállalkozás is. Rendszerbe szedjük, és folyamatba illesztjük a megbízó cég által elvárt célokat. Meghatározzuk, és közösen értelmezzük az együtt kialakított értékesítési rendszert, a vásárlók felkutatásától, a vevőkapcsolatok adminisztrálásáig bezárólag.

Vállalkozások közötti értékesítés kommunikáció, b2b

Hogyan közelítsünk meg egy másik vállalkozást? Hogyan kommunikáljunk, hogy egyáltalán tárgyalóasztalhoz ülhessünk? Itt a céges vásárlóval történő beszélgetés finomítása a cél. Megvizsgáljuk, hogy a két vállalkozás közötti kommunikáció mitől válik mindkét fél számára eredményessé. Ezt később, szükség szerint gyakorlatba is ültetjük, ami a partnerek közösen történő felkeresésétől az ajánlat készítéséig tart.

Legyél hatékonyabb!

Vezetői képzéseim

Vezetői kommunikáció képzés, elmélet

Miért nincs elvégezve a feladat úgy, ahogy szeretnénk? Miért nem értjük egymást a kollégákkal? Ismerős? A legtöbb kisvállalkozás tulajdonosának, és vezetőjének nem volt szüksége vezetéselméleti oktatásra. A diplomamunkámat vezetéselméletből írtam. Tekintettel arra, hogy az elmúlt 20 évem alatt, többféle vezetői munkát végeztem, megpróbálom nagyon tömören, és érthetőn átadni neked a lényeget. Miért vannak a cégnél szerepkonfliktusok? Hogyan vehetjük el a kollégák kedvét a munkától? Ilyen, és ezekhez hasonló kérdésekkel foglalkozunk ezen a képzésen.

Vezetői gyakorlati képzés

Ha velem dolgozol, elképzelhető, hogy őszintén szembe kell nézned saját magaddal. Ez nem könnyű, de változni csak így fogsz tudni. A gyakorlati képzés alatt a vezetőknek szóló elméleti területek közül egy szabadon választott részt ültetünk át a gyakorlatba. Ez lehet akár egy közös munkatársi megbeszélés, értekezlet, feladat kiadás, felvételi interjú. Vagy ami sokszor a legnehezebb a vezetőnek, a saját időbeosztását rendben tartani, és a saját vezetői feladatait megszervezni. 

Az elmélet fontos, de a legtöbb kérdésre gyakorlatban születik válasz. 

Pénzügyi képzések

Pénzügyi tervezés

A kisvállalkozók többsége nem pénzügyi szakember. Ennek ellenére bizonyos pénzügyi kompetenciák hozzátartoznak egy kisvállalkozás irányításához is. Ezen a képzésen érdekes kérdésekkel foglalkozunk. Mennyibe kerül az időnk? Mennyiért adjuk a termékünket, vagy szolgáltatásunkat? Mennyiért kellene adnunk? Mekkora árbevételre van szükségünk, hogy elérjük az üzemelési minimumot? Mihez kezdjünk, ha nem érjük el? Zárjuk be a céget? Szerintem ennél vannak jobb megoldások is. Elképzelhető, hogy néhány új dolgot kell bevezetni a cég pénzügyei közé, ha tisztán akarsz látni. Kezdődhet a változás?

Kisvállalkozói eredménykimutatás

A kisvállalkozás az eredménykimutatással általában évente egyszer találkozik, amikor a beszámoló elkészül. De mi lenne, ha egy kicsit gyakrabban látnánk az eredményességet? Mi lenne, ha egy üzleti évben nem csak egyszer derülne ki, hogy miért dolgoztunk? Hogy egyáltalán volt-e eredménye annak, amit csináltunk? Attól, hogy a cégnek adott pillanatban van pénze, még nem jelenti azt, hogy eredményesen működik. És ha adott pillanatban nincs pénz a számlán, az sem jelenti azt, hogy nem jól működik a cég. Lehet, hogy csak a szemléletmódunkon kell változtatni. A változás nem könnyű, de lehetséges! Felkészültél?

Felvételiztessünk együtt!

Munkatárs kiválasztás

Munkatárs felvétel, elmélet

A munkatársak felvétele az első lépés a jó vezető beosztott kapcsolat kialakulásának. Tudom, hogy egy kisvállalkozásnak nincs HR részlege, én még ilyet nem láttam. A munkaügyhöz kapcsolódó feladatokat többnyire a könyvelés végzi, de ez általában csak a legfontosabb adminisztrációra vonatkozik. Ennek ellenére a felvételi interjúk logikai felépítése egy kisvállalkozás életében is nagyon fontos.

A tapasztalatom az, hogy a kisvállalkozásoknál ez a legelhanyagoltabb terület, ami nem csoda, mert a napi feladatok mellett már erre nem jut idő. Mégis időt kell szánnunk erre, mert ha rendszerbe szedjük a felvételi interjúkat, a vállalkozásunk lényegesen jobban fog működni.

Munkatárs felvétel a gyakorlatban

Mihez kezdjünk egy állásinterjún vezetőként? Minek kell kiderülni a jelentkezőkkel történő beszélgetés alatt? Hogy kell feltenni jól egy állásinterjún a kérdést? Miért van szükség többkörös interjúra egy kisvállalkozásnál is? Milyen értékeket közvetít a cégünk a jelentkezők felé, egy komolyan megszervezett állásinterjú alatt? Hogyan kezdjünk és hogyan fejezzünk be jól egy állásinterjút? Mivel tudjuk megnyerni az ideális jelölt bizalmát? 

A közös munka célja, a felvételi interjúk megszervezése, és lebonyolítása. Az interjúkat minden esetben a megbízó cég profiljához igazítom.

Tedd fel a kérdéseidet! Mit veszíthetsz?